درست کردن کاردستی خلاقانه

درست کردن کاردستی خلاقانه

درست کردن کاردستی خلاقانه زیورآلات دستی ، دستبند با دور ریختنی ها

 

کاردستی خلاقانه

با در آلومینیومی نوشابه های قوطی دار و یک تکه روبان می تونید در کمتر از ۱۰ دقیقه این نوع دست بند شیک و فانتزی رو درست کنید.

 

مواد لازم برای کاردستی خلاقانه دستبند

در بطری نوشابه قوطی دار

روبان

کاردستی خلاقانه

کاردستی خلاقانه

 

طرز ساخت کاردستی خلاقانه دستبند

 

طرز ساخت بسیار آسان است.

روبان های ساتنی را از داخل سوراخ های در بطری ها مانند عکس بالا رد کنید و انتهای کار را با گره پاپیونی ببندید.

این ایده خلاقانه و بازیافتی در استفاده از مواد دور ریز، می تواند برای ست کردن زیور الات کودکان و نوجوانان با رنگ لباس به سادگی استفاده شود.



Code Center

نظرات شما عزیزان:

نسرین
ساعت23:02---28 دی 1393
وب باحالی گلم موفق باشی.سعی میکنم بازم بهت سر بزنم
پاسخ:ممنونم نسرین جون


احسان محمدی
ساعت22:57---28 دی 1393
یاد کار دستیای بچگیم افتادم، یادش بخیر
پاسخ::( اشکال نداره


باران سیاه
ساعت2:16---12 دی 1393
کلا زیباست
پاسخ:مرسی


آرمین
ساعت2:10---12 دی 1393
سلام ،
من یه وبلاگ دارم تو مسابقات اول شده میخوای برو ببین ...

justsaytrue.mihanblog.com


ketabpich
ساعت1:31---12 دی 1393
سلام دوست خوبم
چقدر وبلاگ خوب و زیبایی داری
ممنون از کاردستی خلاقانه و زیبات
پاسخ:خواهش میکنم دوست گرام


هیچکس
ساعت1:25---12 دی 1393
خیلی جالب میشه
فقط این همه در از کجا بیاریم
پاسخ::) همونو بگو


ریحانه
ساعت17:57---11 دی 1393
سلام . دلم گرفته بود گفتم بیام اینجا .
خوبی ؟
چه خبرا ؟
هر وقت تونستی بیا وبم .
فعلا بابای
پاسخ:?????/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, ] [ 1:35 ] [ فاطمه هاشمی ]
[ ]
آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی